Frame 1 – Introducere: Notiuni generale

  • 8 saptamani de animatie: harta modulului
  • Animatie: film vs. joc
  • Animatia 3D in Romania: relieful momentului si oportunitati
  • 3D Studio Max:  Key frame animation: principii fundamentale si biped tool, editorul de curbe, timeline-ul.

Frame 2 –  Timing si Spacing

  • Ce sunt si ce facem cu ele.
  • Ce au facut altii: Exemple de timing si spacing.
  • Cum se face pas cu pas: Metoda de lucru pentru – Obiect  in Cadere
  • Ce este silueta si posingul: povestea supusa de postura siluetei si importanta ei

Frame 3 – Timing si Spaceing avansat

  • Cum simtim timingul si spaceingul: post-exercitii
  • Pareri despre silueta: post- exercitii
  • Timing si Spacing la puterea a doua: Animatia a doua obiecte diferite in cadere concomitenta
  • Cum sa gandesti scena: Metoda de lucru- doua obiecte in cadere
  • Editorul de curbe: la un alt nivel

Frame 4 – Anticipatie si Squash and Strech

  • Ce sunt si cum le folosim.
  • Care este legatura dintre silueta si squash and Strech: exemple
  • Cum se face pas cu pas: metoda de lucru- efectul Squash and Strech

Frame 5 – Overlaping action si rupere succesiva a inchieturilor

  • Ce sunt.
  • Cum au fost folosite de altii: exemple.
  • De unde incepem: cateva lucruri despre animatia unui pendul
  • Cum se face pas cu pas: Metoda de lucru- animatia unui pendul

Frame 6 – Overlaping action, Anticipatie, Squash and Strech, Timing si Spacing tot intr-un mare examplu

  • Recapitularea notiunilor
  • Blocking ca metoda de organizare a scenei
  • Cum au fost folosite de altii
  • Cum se face pas cu pas: Metoda de lucru- animata unui salt

Frame 7 –  Animatia in loop si “mersul”.

  • Referinte video
  • Blocking+ (plus)
  • Introducere in Blocking+ (plus) folosind un rig de film
  • Cum se face pas cu pas: Metoda de lucru – animatia unui mers

Frame 8 – That’s all folks

  • Atitudine si personalitate in animatie
  • Ce au facut altii: Exemple de mers cu atitudine
  • Propriul tau shot: finalizare

Ce stim dupa 8 saptamani: Recapitulare

3DAnimatie

  • CURS / GRUPA / NIVEL
    ORAR CURSURI
    LOCURI DISPONIBILE
    PROGRAMA
    DATA INCEPERE
    PRET CURS
  • NIVEL I INCEPATORI
    PROGRAM SEARA
    Duminica: 15:00 - 21:00
    mai sunt 9 locuri disponibile
    la acest curs
    16.10.2016
    1590 lei
  • NIVEL II AVANSATI
    PROGRAM SEARA
    Duminica: 09:00 - 15:00
    mai sunt 9 locuri disponibile
    la acest curs
    nestabilit
    1590 lei
Completeaza formularul
Persoana fizica
Firma
Alege Grupa

Va rugam sa alegeti grupa dorita pentru a putea vizualiza locurile disponibile in sala de curs.

Aboneaza-ma la Newsletter
Alege-ti locul in sala de curs
Plateste

Dupa ce v-ati rezervat locul va asteptam la sediul nostru pentru plata.

Loc liber
Loc ocupat si platit
Loc rezervat/pending
Locurile libere se pot rezerva si apar cu iconita de rezervat / pending pana la achitarea primei rate pentru curs. Pentru un loc liber sau deja rezervat mai pot aplica si alte persoane, prima dintre acestea care achita (prin avans sau integral) cursul va avea locul oprit. Celelate persoane care au aplicat pentru locul respectiv vor fi reorientate catre alte locuri disponibile in sala de curs. Intrucat s-a intamplat, destul de des, sa rezervam locuri pentru unele persoane care mai apoi nu au ajuns la cursul respectiv am decis sa folosim acest sistem de rezervare a locurilor.
HOME   I   PROGRAPHICS   I   CURSURI   I   ORAR   I   PORTOFOLII CURSANTI   I   FAQs   I   TARIFE   I   INSCRIERI   I   BLOG   I   COMUNITATE   I   CONTACT
Copyright 2013 PROGRAPHICS TRAINING CENTRE All Rights Reserved.